I) REGULAMENT COMENZI ONLINE IN ORASELE IN CARE NU AVEM MAGAZINE ELVILA
Pentru comenzile online plasate pe site-ul www.elvila.ro asiguram DOAR TRANSPORT in orasele in care nu avem magazine fizice Elvila dupa urmatoarele reguli: Costul transportului este 200 lei/cursa, TVA inclus iar transportul produselor se face pana in fata casei/blocului/cladirii. Produsele NU se baga in casa si nu se monteaza. Aceste sarcini ii revin clientului. Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil. Echipajul nu are obligatia sa transporte marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila si anume distante mari intre locul de parcare si locul de livrare. Plata pentru comenzile online se poate face doar cu cardul. Comenzile online se preiau in limita resurselor disponibile iar livrarea se face in termen de 30 zile lucratoare de la data plasarii comenzii. Pentru a putea plasa o comanda, este necesar sa urmati pasii: Adauga produsele in cos – Completare date personale – Creare cont – Plata produsului – Verificarea email-ului pentru primirea confirmarii comenzii. Dupa plasarea comenzii, veti fi contactat de catre un reprezentant Elvila in vederea confirmarii comenzii si recapitularii tuturor informatiilor legate de comanda. Daca aveti intrebari legate de produsele pe care doriti sa le comandati, va rugam sa trimiteti solicitarea dvs la adresa de email : contact@elvila.ro.
Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a prelua produsele/coletele , in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre S.C ELVILA S.A pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei.
Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul confirmarii comenzii, de catre S.C ELVILA S.A.
II) REGULAMENT COMENZI ONLINE IN ORASELE IN CARE EXISTA MAGAZINE ELVILA (Bucuresti, Beius)
Pentru comenzile online, ELVILA va pune la dispozitie serviciile de transport, manevrare si montaj in urmatoarele conditii:
TRANSPORT
Termenul de livrare este cel specificat pe site la fiecare produs in parte. Livrarea cu mijloacele auto Elvila se va face in urma unei programari prealabile, realizata de reprezentantul magazinului care urmeaza sa efectueze transportul, programare care se va face in functie de graficul intern de livrari al magazinului respectiv. Data exacta a livrarii va fi anuntata clientului in timp util de catre Elvila.
Tariful perceput pentru transport produselor comandate online este de 200 lei/cursa in orasele in care Elvila detine magazine fizice. Transportul produselor se face pana in fata casei/blocului/cladirii.
Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil si respectiv.
Echipajul nu are obligatia sa transporte marfa daca este o distanta mare intre locul de parcare si locul de livrare sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol.
Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.
Conditiile de mai sus sunt valabile si in cazul in care produsul va fi preluat de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
MANEVRARE
Serviciul de manevrare se taxeaza cu 6% din valoarea facturata a produselor comandate online. Minim taxabil: 50 lei produs, TVA inclus.
Serviciul de manevrare se poate asigura pentru toate produsele de tapiterie sau mobila corp care nu necesita montaj si consta in livrarea produselor la domiciliu/apartament, daca spatiul pemite acest lucru (manevrarea nu include montaj).
Echipajul nu are obligatia sa manevreze marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila (spatii de manevra inguste, scari interioare inguste, distante mari intre locul de parcare si locul de livrare, etc.) sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol (cladiri in constructie, scari sau terase fara balustrada, pasarele, etc.). Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.
MONTAJ
Pretul montajului se calculeaza ca procent din valoarea produselor care necesita montaj. Procentul este de 10% din valoarea facturata a produsului. Se poate executa doar in orasele unde se regasesc magazine proprii Elvila, pe o arie de maxim 60 km distanta.
Pentru bucatarii practicam un tarif unic de montaj: 250 lei/bucatarie, TVA inclus.
Minim taxabil: 50 lei produs, TVA inclus.
Elvila asigura montajul doar pentru produsele comanadate online transportate cu mijloacele auto Elvila. Este necesar ca spatiul de montaj sa fie eliberat inaintea sosirii echipajului. In cazul in care solicitati suspendarea corpurilor pe perete va rugam sa ne informati cu privire la structura peretelui. Corpurile suspendate nu se monteaza pe rigips. Nu ne asumam raspunderea pentru rezistenta peretilor.
Persoanelor care nu opteaza pentru serviciile de manevrare si/sau montaj le vor fi livrate produsele pana in fata blocului/casei.
Echipajul Elvila nu poate interveni asupra configuratiei initiale a pieselor de mobilier. Pentru mobilierul de bucatarie montajul nu include racordarea la reteaua de energie electrica, gaze, apa si nici incorporarea echipamentelor electrocasnice in mobilier. In cazul in care livrarea sau montajul mobilierului nu se pot finaliza din cauze imputabile clientului (spatiul unde se monteaza produsele nu este eliberat, etc.), clientul va suporta costurile noului transport, fara a mai beneficia de gratuitate, achitand in plus si o taxa de penalizare de 50 lei, livrarea urmand sa fie reprogramata in functie de grafic.
Elvila nu-si asuma responsabilitatea pentru nefinalizarea livrarii si/sau montajului, dupa executia comenzii, la domiciliul cumparatorului, din motive care nu-i sunt imputabile, cum ar fi, dar fara a se limita la: probleme de spatiu (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, scari interioare inguste, lipsa spatiului de manevra), aceste conditii sunt valabile si in cazul in care este necesara demontarea/preluarea produsului de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
Comenzile online se preiau in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari.
Pentru mai multe detalii va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail contact@elvila.ro.
Pentru a asigura o livrare eficienta va rugam sa ne furnizati urmatoarele informatii:
Persoana de contact si numarul de telefon al acesteia;
Adresa exacta de livrare;
Etajul (nivelul) la care se face livrarea.
Va rugam sa va asigurati ca este cineva la domiciliu in data stabilita.
Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre S.C ELVILA S.A pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei.
Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul confirmarii comenzii, de catre S.C ELVILA S.A.
Termenii si conditiile din prezentul site sunt valabile exclusiv pentru vanzarea ON-LINE si pot diferi de termenii si conditiile aplicate in reteaua de magazine ELVILA si magazine partenere ELVILA.
III) REGULAMENT COMENZI PLASATE DIRECT IN MAGAZINELE PROPRII ELVILA
Pentru comenzile plasate in magazinele fizice, proprii ELVILA, va punem la dispozitie serviciile de transport, manevrare si montaj in urmatoarele conditii:
TRANSPORT
Livrarea cu mijloacele auto Elvila se va face in urma unei programari prealabile, realizata de reprezentantul magazinului care va urma sa efectueze transportul, programare care se va face in functie de graficul intern de livrari al magazinului respectiv. Data exacta a livrarii va fi anuntata clientului in timp util de catre Elvila
Tariful perceput pentru transport produselor achizitionate direct din magazinele fizice proprii Elvila se percepe astfel: Bucuresti: 200 lei TVA inclus. Pentru alte localitati , in limita max de 60 km, tarifele sunt disponibile la magazine.
Transportul produselor se face pana in fata casei/blocului/cladirii.
Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil si respectiv.
Echipajul nu are obligatia sa transporte marfa daca este o distanta mare intre locul de parcare si locul de livrare sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol.
Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.
Conditiile de mai sus sunt valabile si in cazul in care produsul va fi preluat de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
MANEVRARE
Serviciul de manevrare se taxeaza cu 6% din valoarea facturata a produselor. Minim taxabil: 50 lei produs, TVA inclus.
Serviciul de manevrare se poate asigura pentru toate produsele de tapiterie sau mobila corp care nu necesita montaj si consta in livrarea produselor la domiciliu/apartament, daca spatiul pemite acest lucru (manevrarea nu include montaj).
Echipajul nu are obligatia sa manevreze marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila (spatii de manevra inguste, scari interioare inguste, distante mari intre locul de parcare si locul de livrare, etc.) sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol (cladiri in constructie, scari sau terase fara balustrada, pasarele, etc.). Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.
MONTAJ
Pretul montajului se calculeaza ca procent din valoarea produselor care necesita montaj. Procentul este de 10% din valoarea facturata a produsului, pentru o achizitie mai mica de 10.000 lei. Pentru achizitii mai mari de 10.000 de lei, minim taxabil 50 lei produs (pentru o singura comanda) montajul este gratuit, cu conditia ca transportul produselor sa fie realizat de Elvila.
Se poate executa doar in orasele unde se regasesc magazine proprii Elvila, pe o arie de maxim 60 km distanta.
Pentru bucatarii practicam un tarif unic de montaj: 250 lei/bucatarie, TVA inlcus, indiferent de valaoarea achizitiei.
Elvila asigura montajul doar pentru produsele comanadate online transportate cu mijloacele auto Elvila. Este necesar ca spatiul de montaj sa fie eliberat inaintea sosirii echipajului. In cazul in care solicitati suspendarea corpurilor pe perete va rugam sa ne informati cu privire la structura peretelui. Corpurile suspendate nu se monteaza pe rigips. Nu ne asumam raspunderea pentru rezistenta peretilor.
Echipajul Elvila nu poate interveni asupra configuratiei initiale a pieselor de mobilier. Pentru mobilierul de bucatarie montajul nu include racordarea la reteaua de energie electrica, gaze, apa si nici incorporarea echipamentelor electrocasnice in mobilier. In cazul in care livrarea sau montajul mobilierului nu se pot finaliza din cauze imputabile clientului (spatiul unde se monteaza produsele nu este eliberat, etc.), clientul va suporta costurile noului transport, fara a mai beneficia de gratuitate, achitand in plus si o taxa de penalizare de 50 lei, livrarea urmand sa fie reprogramata in functie de grafic.
Elvila nu-si asuma responsabilitatea pentru nefinalizarea livrarii si/sau montajului, dupa executia comenzii, la domiciliul cumparatorului, din motive care nu-i sunt imputabile, cum ar fi, dar fara a se limita la: probleme de spatiu (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, scari interioare inguste, lipsa spatiului de manevra), aceste conditii sunt valabile si in cazul in care este necesara demontarea/preluarea produsului de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
Pentru a asigura o livrare eficienta va rugam sa ne furnizati urmatoarele informatii:
Persoana de contact si numarul de telefon al acesteia;
Adresa exacta de livrare;
Etajul (nivelul) la care se face livrarea.
Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre S.C ELVILA S.A pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei.
Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul confirmarii comenzii, de catre S.C ELVILA S.A.
Pentru mai multe informatii si detalii privind tarifele de transport, manevrare si montaj aferente achizitiilor si/sau comenzilor efectuate direct in magazinele fizice Elvila, va rugam sa contactati consilierii de vanzari din cea mai apropiata locatie.
Termenii si conditiile din prezentul site sunt valabile exclusiv pentru vanzarea ON-LINE si pot diferi de termenii si conditiile aplicate in reteaua de magazine ELVILA si magazine partenere ELVILA.
Bună ziua, doresc o oferta ptr un dormitor Camelia culoare nuc cu pat de 1.60 lățime și doua șifoniere, unu în trei canate și unu în două. Doresc de asemenea sa îmi trimiteți defalcat preturile ptr somiera și transport plus montaj. Precizez ca montajul se va face la 28 km de Constanța, în localitatea Ciocârlia de Sus, jud. Constanța. Mulțumesc mult,astept răspunsu d-voastră cât mai curând.
Buna ziua! Puteti trimite solicitarea pe contact@elvila.ro. Multumim!
Bună ziua,
Va rog să îmi oferiți detalii legate de setul dormitor „Fernando” cat costă și in cat timp poate fi livrat acasă.
Mulțumesc, o zi frumoasă!
Buna ziua! Toate preturile valabile online, sunt afisate pe website, la fel si termenul maxim de livrare. Dormitorul Fernando, este acum la pretul de 3.630lei, iar termenul maxim de livrare pentru acest produs este de maxim 45 de zile. Dupa ce plasati comanda, o sa va sune un consultant Elvila si va comunica timpul de livrare, in functie de disponibilitate etc. Detalii aici https://www.elvila.ro/mobila-dormitor-fernando/ si la telefon 0372.131.820. Multumim!
Buna seara. Exista posibilitatea sa comand online si sa ridic personal comanda din magazin (Constanta) sau de la un distribuitor (cel din Braila)? Multumesc.
Buna ziua! Pentru mai multe detaii puteti contacta direct magazinul Elvila Constanta la 0726300788. Multumim!
Buna ziua.
Puteti livra si in U.K.?
Multumesc anticipat pentru reply.
Daniel V.
Buna ziua! Din pacate nu. Livram doar in Romania. Multumim!
Buna seara faceți transport și in comloșu mare județul Timiș la o mobila de Bucătărie , și cât ar fi costul transportului ? Multumesc anticipat
Buna ziua! Sigur ca da, livram in toata tara. Costul transportului pentru comenzile online este de 150 lei. Multumim!
Buna ziua ! Care sunt timpii de livrare la un set de canapele daca nu le aveti in magazin ? Am vazut mai multe modele care imi plac si nu toate le aveti disponibile in magazinul din Iasi . Multumesc
Buna ziua! Termenul standard de livrare este de 30 de zile.
Exista anumite piese de mobilier ce au un termen mai mare (este mentionat in descrierea fiecarui produs) sau pot ajunge chiar mai devreme de 30 de zile in functie de localizarea lor in depozitele noastre etc.
Pentru mai multe detalii, va rugam sa luati legatura cu un consultant din cel mai apropiat magazin Elvila. In cazul unei comenzi online tot ei o vor procesa si va pot spune cand anume ajunge un anumit produs la dumneavoastra. Va las aici numarul de telefon al magazinului Elvila Iasi: 0720077812. Multumim!
Buna ziua,
Cum adaug taxa de manevrare la produsele cumparate online?
Va multumesc
Buna ziua, puteti adauga acest serviciu suplimentar doar in localitatile unde exista magazin fizic Elvila. Face comanda in mod obisnuit si apoi, cand sunteti contactata pentru conformare comanda, de catre magazinul ce va proceseaza comanda, le comunicati ca doriti si acest serviciu extra. Consultantul Elvila o sa va ofere toate informatiile si o sa va factureze serviciul. Multumim!
Bună ziua,
Doresc să cumpăr o canapea și o saltea medicinala .Sunt din Brașov
Asigurați transportul până la ușă apartamentului și montajul?
Daca da,care sunt costurile?
Prețul total al produselor este 3900 Ron
Mulțumesc
Buna ziua, asiguram transportul pana in fata locuintei, iar costul este standar de 150 lei. Din pacate putem asigura montaj contra cost doar in orasele unde exista magazin fizic Elvila. Multumim!
Buna seara eu am facut comanda de colțar Bueno la 5700 total pret cu transportul , doresc si montajul acestuia contra cost bine-nțeles , nu mai stiu daca mai este Elvila in calarasi dar stiu ca aveam
Buna ziua,
Din pacate putem asigura montaj contra cost doar in orasele unde exista magazin fizic Elvila.
In Calarasi nu mai avem magazin. Multumim!
Buna ziua
am achizitionat o canapea de 3 locuri NOVA 4AT de la magazinul din Cluj Napoca acum cativa ani. Acum unul dintre brate a cedat.
As dori sa inlocuiesc vechea canapea cu o noua canapea cu 3 locuri NOVA 4AT. Asigurati transport pentru Cluj Napoca? sau cum as putea proceda.
Buna ziua,
Puteti achizitiona o alta canapea Nova 4AT direct de pe site-ul nostru. Se asigura transport in toata tara doar pana in fata casei/blocului dvs.
Costul transportului este de 150 lei
Va multumim!