Termeni si conditii
Folosirea acestui site implica acceptarea acestor conditii de utilizare. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a acestor conditii. S.C. Elvila S.A. isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Acest site este intretinut si administrat de S.C. Elvila S.A. care isi asuma dreptul de a modifica structura site-ului fara o alta avertizare. Aceste conditii sunt valabile exclusiv pentru achizitionarea mobilierului online.
Copyright
Intregul continut al acestui site www.elvila.ro – imagini, texte, elemente de grafica web si alte date – este proprietatea S.C. Elvila S.A. si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul S.C. Elvila S.A. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Securitatea datelor personale
Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite de S.C. Elvila S.A. numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc.
S.C. Elvila S.A. se obliga sa nu faca publice sau sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale. Datele personale pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora.
Securitatea informatiilor
Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru. S.C. Elvila S.A. nu isi asuma insa responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de erori ale soft-ului cu care este conceput si gazduit site-ul. De asemenea nu raspundem pentru eventuale erori in securitatea serverului care gazduieste site-ul.
Lansarea comenzilor online
Lansarea comenzilor online presupune plata integrala online, cu cardul, a pretului produselor comandate, precum si definirea completa si corecta a produselor comandate (finisaj lemn, materiale de acoperire pentru produsele de tapiterie, etc.).
In cazul indisponibilitatii in stoc a unui produs comandat sau existentei altor erori legate de comanda (inclusiv detalii comunicate incomplet referitoare la produse), S.C. Elvila S.A. isi asuma obligatia de a informa clientul – telefonic sau prin e-mail – despre aceste situatii in timp de maximum 48 ore lucratoare de la data receptionarii comenzii. Exceptie de la acest termen vor face zilele de sambata, duminica sau zile de sarbatoare legala, cand termenul curge de la prima zi lucratoare dupa cea in care s-a plasat comanda. Daca, in termen de 7 zile lucratoare de la data informarii clientului, S.C. Elvila S.A. nu primeste informatiile complete, comanda se considera anulata.
Programul de lucru pentru relatii cu clientii al magazinului online: luni-joi : 09:30 – 16:30 si vineri : 9:30 – 14:30, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, daca nu se precizeaza altfel in cadrul site-ului.
Prin plasarea unei comenzi online sunteti de acord sa primiti informatii cu privire la ofertele si noutatile Elvila.
Fotografiile produselor au caracter de prezentare. Diferentele de nuante ale finisajelor intre produsul vizualizat pe website si produsul primit, pot aparea in functie de ecranul fiecarui dispozitiv in parte, de unde se acceseaza website-ul Elvila.
Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil.
Preturi
Preturile pe site-ul nostru sunt exprimate in lei, cu TVA inclus, valabile pentru comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei. Cosul de produse afiseaza totalul cu TVA inclus. Preturile de pe site sunt orientative, iar S.C. Elvila S.A. isi rezerva dreptul de a modifica preturile in orice moment si fara notificarea prealabila. Pentru a verifica corectitudinea preturilor afisate si existenta in stoc a produselor selectate, va rugam sa sunati la numerele 0372.131.841 (numar cu tarif normal) , program de luni – joi intre 9:30 si 16:30 si vineri intre 9:30 si 14:30 sau sa ne scrieti la comenzi@elvila.ro.
Greseli de editare
Desi se depun, in mod constant, eforturi pentru publicarea corecta a informatiilor, actualizarea regulata a site-ului si corectarea erorilor, oricand este posibil sa existe informatii incorecte in site. Prezenta produselor pe site nu garanteaza existenta lor in stoc. Magazinul online Elvila isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra continutului site-ului in orice moment, inclusiv asupra preturilor, a specificatiilor si a disponibilitatii produselor. In cazul in care o comanda plasata online contine o astfel de eroare, clientul va fi contactat, iar comanda va fi anulata. Orice plata autorizata pentru acea tranzactie va fi anulata, iar banii vor fi restituiti.
Transport, manevrare si montaj
I) REGULAMENT COMENZI ONLINE IN ORASELE IN CARE NU AVEM MAGAZINE ELVILA
Pentru comenzile online plasate pe site-ul www.elvila.ro asiguram DOAR TRANSPORT in orasele in care nu avem magazine fizice Elvila dupa urmatoarele reguli: Costul transportului este 200 lei/cursa, TVA inclus iar transportul produselor se face pana in fata casei/blocului/cladirii. Produsele NU se baga in casa si NU se monteaza. Aceste sarcini ii revin clientului. Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil. Echipajul nu are obligatia sa transporte marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila si anume distante mari intre locul de parcare si locul de livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Plata pentru comenzile online se poate face doar cu cardul. Comenzile online se preiau in limita resurselor disponibile iar livrarea se face in termenul precizat in dreptul fiecarui produs de la data plasarii comenzii. Pentru a putea plasa o comanda, este necesar sa urmati pasii: Adauga produsele in cos – Completare date personale – Creare cont – Plata produsului – Verificarea email-ului pentru primirea confirmarii comenzii. Dupa plasarea comenzii, veti fi contactat de catre un reprezentant Elvila in vederea confirmarii comenzii si recapitularii tuturor informatiilor legate de comanda. Daca aveti intrebari legate de produsele pe care doriti sa le comandati, va rugam sa trimiteti solicitarea dvs la adresa de email: contact@elvila.ro.
Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a prelua produsele/coletele , in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre S.C ELVILA S.A pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei.
Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul confirmarii comenzii, de catre S.C ELVILA S.A.
II) REGULAMENT COMENZI ONLINE IN ORASELE IN CARE EXISTA MAGAZINE ELVILA (Bucuresti, Beius)
Pentru comenzile online, ELVILA va pune la dispozitie serviciile de transport, manevrare si montaj in urmatoarele conditii:
TRANSPORT
Termenul de livrare este cel specificat pe site la fiecare produs in parte. Livrarea cu mijloacele auto Elvila se va face in urma unei programari prealabile, realizata de reprezentantul magazinului care urmeaza sa efectueze transportul, programare care se va face in functie de graficul intern de livrari al magazinului respectiv. Data exacta a livrarii va fi anuntata clientului in timp util de catre Elvila.
Tariful perceput pentru transport produselor comandate online este de 200 lei/cursa in orasele in care Elvila detine magazine fizice.
Transportul produselor se face pana in fata casei/blocului/cladirii.
Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
Echipajul nu are obligatia sa transporte marfa daca este o distanta mare intre locul de parcare si locul de livrare sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol.
Conditiile de mai sus sunt valabile si in cazul in care produsul va fi preluat de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
MANEVRARE
Serviciul de manevrare se taxeaza cu 8% din valoarea facturata a produselor comandate online.
Minim taxabil: 50 lei produs.
Mobila corp care nu necesita montaj si consta in livrarea produselor la domiciliu/apartament, daca spatiul pemite acest lucru (manevrarea nu include montaj).
Echipajul nu are obligatia sa manevreze marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila (spatii de manevra inguste, scari interioare inguste, distante mari intre locul de parcare si locul de livrare, etc.) sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol (cladiri in constructie, scari sau terase fara balustrada, pasarele, etc.). Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.
MONTAJ
Pretul montajului se calculeaza ca procent din valoarea produselor care necesita montaj. Procentul este de 15% din valoarea facturata a produsului. Se poate executa doar in orasele unde se regasesc magazine proprii Elvila, pe o arie de maxim 60 km distanta.
Pentru bucatarii practicam un tarif unic de montaj: 250 lei/bucatarie, indiferent de valoarea achizitiei. Minim taxabil: 50 lei produs.
Elvila asigura montajul doar pentru produsele comanadate online transportate cu mijloacele auto Elvila. Este necesar ca spatiul de montaj sa fie eliberat inaintea sosirii echipajului. In cazul in care solicitati suspendarea corpurilor pe perete va rugam sa ne informati cu privire la structura peretelui. Corpurile suspendate nu se monteaza pe rigips. Nu ne asumam raspunderea pentru rezistenta peretilor.
Persoanelor care nu opteaza pentru serviciile de manevrare si/sau montaj le vor fi livrate produsele pana in fata blocului/casei.
Echipajul Elvila nu poate interveni asupra configuratiei initiale a pieselor de mobilier. Pentru mobilierul de bucatarie montajul nu include racordarea la reteaua de energie electrica, gaze, apa si nici incorporarea echipamentelor electrocasnice in mobilier. In cazul in care livrarea sau montajul mobilierului nu se pot finaliza din cauze imputabile clientului (spatiul unde se monteaza produsele nu este eliberat, etc.), clientul va suporta costurile noului transport, fara a mai beneficia de gratuitate, achitand in plus si o taxa de penalizare de 50 lei, livrarea urmand sa fie reprogramata in functie de grafic.
Elvila nu-si asuma responsabilitatea pentru nefinalizarea livrarii si/sau montajului, dupa executia comenzii, la domiciliul cumparatorului, din motive care nu-i sunt imputabile, cum ar fi, dar fara a se limita la: probleme de spatiu (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, scari interioare inguste, lipsa spatiului de manevra), aceste conditii sunt valabile si in cazul in care este necesara demontarea/preluarea produsului de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
Comenzile online se preiau in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari.Pentru mai multe detalii va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail contact@elvila.ro. Pentru a asigura o livrare eficienta va rugam sa ne furnizati urmatoarele informatii:
- Persoana de contact si numarul de telefon al acesteia
- Adresa exacta de livrare: strada, numar, bloc, etaj, apartament, existenta sau nu a unui lift pentru transportarea mobilierului.
- Va rugam sa va asigurati ca este cineva la domiciliu in data stabilita.
Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre S.C ELVILA S.A pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.
Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei.
Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul confirmarii comenzii, de catre S.C ELVILA S.A.
Termenii si conditiile din prezentul site sunt valabile exclusiv pentru vanzarea ON-LINE si pot diferi de termenii si conditiile aplicate in reteaua de magazine ELVILA si magazine partenere ELVILA.
III) REGULAMENT COMENZI PLASATE DIRECT IN MAGAZINELE PROPRII ELVILA
Pentru comenzile plasate in magazinele fizice, proprii ELVILA, va punem la dispozitie serviciile de transport, manevrare si montaj in urmatoarele conditii:
TRANSPORT
Livrarea cu mijloacele auto Elvila se va face in urma unei programari prealabile, realizata de reprezentantul magazinului care va urma sa efectueze transportul, programare care se va face in functie de graficul intern de livrari al magazinului respectiv. Data exacta a livrarii va fi anuntata clientului in timp util de catre Elvila.
Tariful perceput pentru transport produselor achizitionate direct din magazinele fizice proprii Elvila se percepe astfel:
Bucuresti: 200 lei, Beius 200 lei. Pentru alte localitati, in limita max de 60 km, tarifele sunt disponibile la magazine.
Transportul produselor se face pana in fata casei/blocului/cladirii.
Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
Echipajul nu are obligatia sa transporte marfa daca este o distanta mare intre locul de parcare si locul de livrare sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol.
Conditiile de mai sus sunt valabile si in cazul in care produsul va fi preluat de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
MANEVRARE
Serviciul de manevrare se taxeaza cu 8% din valoarea facturata a produselor. Minim taxabil: 50 lei produs. Pentru produsele aflate la promoţie, taxa de manevrare se aplică la valoarea întreagă a produsului comandat. Serviciul de manevrare se poate asigura pentru toate produsele de tapiterie sau mobila corp care nu necesita montaj si consta in livrarea produselor la domiciliu/apartament, daca spatiul pemite acest lucru (manevrarea nu include montaj).
Echipajul nu are obligatia sa manevreze marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila (spatii de manevra inguste, scari interioare inguste, distante mari intre locul de parcare si locul de livrare, etc.) sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol (cladiri in constructie, scari sau terase fara balustrada, pasarele, etc.). Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.
MONTAJ
Pretul montajului se calculeaza ca procent din valoarea produselor care necesita montaj. Procentul este de 15% din valoarea facturata a produsului, pentru o achizitie mai mica de 10.000 lei. Pentru achizitii mai mari de 10.000 de lei (pentru o singura comanda) montajul este gratuit, cu conditia ca transportul produselor sa fie realizat de Elvila. Se poate executa doar in orasele unde se regasesc magazine proprii Elvila, pe o arie de maxim 100 km distanta.
Pentru bucatarii practicam un tarif unic de montaj: 250 lei/bucatarie, indiferent de valoarea achizitiei. Minim taxabil: 50 lei / produs.
Elvila asigura montajul doar pentru produsele comanadate online transportate cu mijloacele auto Elvila. Este necesar ca spatiul de montaj sa fie eliberat inaintea sosirii echipajului. In cazul in care solicitati suspendarea corpurilor pe perete va rugam sa ne informati cu privire la structura peretelui. Corpurile suspendate nu se monteaza pe rigips. Nu ne asumam raspunderea pentru rezistenta peretilor.
Echipajul Elvila nu poate interveni asupra configuratiei initiale a pieselor de mobilier. Pentru mobilierul de bucatarie montajul nu include racordarea la reteaua de energie electrica, gaze, apa si nici incorporarea echipamentelor electrocasnice in mobilier. In cazul in care livrarea sau montajul mobilierului nu se pot finaliza din cauze imputabile clientului (spatiul unde se monteaza produsele nu este eliberat, etc.), clientul va suporta costurile noului transport, fara a mai beneficia de gratuitate, achitand in plus si o taxa de penalizare de 50 lei, livrarea urmand sa fie reprogramata in functie de grafic.
Elvila nu-si asuma responsabilitatea pentru nefinalizarea livrarii si/sau montajului, dupa executia comenzii, la domiciliul cumparatorului, din motive care nu-i sunt imputabile, cum ar fi, dar fara a se limita la: probleme de spatiu (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, scari interioare inguste, lipsa spatiului de manevra), aceste conditii sunt valabile si in cazul in care este necesara demontarea/preluarea produsului de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.
Pentru a asigura o livrare eficienta va rugam sa ne furnizati urmatoarele informatii:
- Persoana de contact si numarul de telefon al acesteia
- Adresa exacta de livrare: strada, numar, bloc, etaj, apartament, existenta sau nu a unui lift pentru transportarea mobilierului.
- Va rugam sa va asigurati ca este cineva la domiciliu in data stabilita.
Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, in caz contrar urmand a suporta cheltuielile efectuate de catre S.C ELVILA S.A pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.
Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare/reprezentantul firmei. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile de la momentul confirmarii comenzii, de catre S.C ELVILA S.A.
Pentru mai multe informatii si detalii privind tarifele de transport, manevrare si montaj aferente achizitiilor si/sau comenzilor efectuate direct in magazinele fizice Elvila, va rugam sa contactati consilierii de vanzari din cea mai apropiata locatie.
Termenii si conditiile din prezentul site sunt valabile exclusiv pentru vanzarea ON-LINE si pot diferi de termenii si conditiile aplicate in reteaua de magazine ELVILA si magazine partenere ELVILA.
Termene de livrare
Odata ce comanda online a fost facuta si s-a achitat valoarea integrala a marfii solicitate, termenul pentru receptia marfii poate varia in functie de mai multi factori, cum ar fi: existenta sau nu a produsului in stoc, daca este produs productie proprie sau din import, in functie de categoria de mobilier din care face parte, complexitatea montajului, etc.
Termenul de livrare al unei comenzi plasate online este intre 30-60 zile.
Pentru mai multe detalii cu privire la comanda plasata online, va rugam sa sunati la numarul 0372.131.820 (numar cu tarif normal) program de luni – joi, intre 9:30 – 16:30 si vineri intre 9:30 – 14:30 sau sa ne scrieti la comenzi@elvila.ro.
Garantii
Compania Elvila ofera un termen de 24 de luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice, garantie pentru produsele achizitionate online de pe site. Termenul de garantie este calculat de la data semnarii de catre client a procesului verbal de receptie a marfii. In plus, perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie. Pentru detalii complete, va rugam sa cititi conditiile de acordare a garantiei.
Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie si de aviz de expediere sau factura fiscala. Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania. Cumparatorul este de acord cu faptul ca: a) produsele fabricate, din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material; b) produsele din lemn masiv pot prezenta mici crapaturi, fibraje diferite, texturi diferite, noduri in functie de natura lemnului sau pot aparea, in timp, mici crapaturi in functie de conditiile de temperatura si umiditate in care sunt pastrate produsele si, ca atare, acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
Acestea nu sunt considerate defecte de calitate. In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula reclamatii. Orice reclamatie, formulata de cumparator in termen, conform prevederilor certificatului de garantie, se trimite pe adresa de email relatii.clienti@elvila.ro, insotita de factura si certificatul de garantie, scanate. Elvila se angajeaza ca, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-o perioada de timp rezonabila, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
a. Conditii de acordare a garantiei
- Termenul de garantie este de 24 de luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice , calculat de la data semnarii de catre cumparator a procesului verbal de receptie a marfii. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
- In cazul repararii sau inlocuirii unor repere – componente ale produslui, perioada de garantie a produsului nu se prelungeste. La inlocuirea unui produs cu un produs nou acesta din urma beneficiaza de perioada integrala de garantie acordata produsului nou.
- Garantia asigura:
- repararea sau inlocuirea produsului fara niciun cost suplimentar pentru cumparator;
- reducerea corespunzatoare a pretului sau rezilierea contractului, in conditiile legii.
- Garantia se acorda pentru produse ce vor fi folosite, in mod obisnuit si in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a lungul anilor in conditii normale de folosire. Se considera ca produsele sunt destinate a fi folosite, in mod obisnuit, cu respectarea conditiilor de exploatare, in limite de umiditate relativa a aerului 50-70% si temperatura de 10-30 grade Celsius.
- Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani.
-
Exceptie de la punctul 1 face serviciu de retapitare si/sau remediere a produsului contra cost, cu materuial de acoperire si/sau piese de schimb. In aceste conditii garantia oferita este de 3 luni de la data semnarii PV de receptie de catre client, clauzele pentru care garantia nu se acorda ramanand aceleasi (vezi Cap II).
b. Conditii in care garantia nu se acorda la:
- Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, intinderea pielii sau a materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp, in limite normale, ca urmare a uzurii sunt acceptate si nu sunt considerate defecte;
- Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, montaj si instalare, executate de cumparator sau de terti;
- Alte conditii:
- parti componente incendiate, inundate, deteriorate, furate;
- schimbarea culorii produsului si/sau decolorarea, pierderea calitatilor elastice ale materialului de acoperire, cojirea materialului de acoperire din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, a curatarii produsului cu substante chimice(dar fara a se limita la acestea), migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul deteriorat;
- schimbarea culorii produsului si/sau decolorarea, pierderea calitatilor elastice ale materialelor de acoperire, cojirea materialului de acoperire din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, a curatarii produsului cu substante chimice (dar fara a se limita la acestea), utilizarea cremelor de ingrijire corporala umana, migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul deteriorat;
- vopsirea produsului de catre cumparator sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire;
- gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale;
- ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator;
- defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat;
- defecte care apar ca urmare a conditiilor improprii de depozitare la cumparator;
- in cazul in care pe produs au fost depozitate alte produse, cu greutate mare.
- defectele pieselor cu sticla sau oglinzi care apar după semnarea PVR de către client , moment în care produsele devin proprietatea clientului, transferandu-i-se și obligatia de a introduce, pe proprie raspundere, produsele într-un mijloc de transport sau, după caz, în locuita. Cumparatorul are obligatia sa verifice, coletele din punctul de vedere al cantitatii – pe baza etichetelor acestora – si al integritatii lor, in special a componentelor fragile ambalate: geamuri, oglinzi, etc. Odata constatata cantitatea si integritatea coletelor, a componentelor fragile si dupa semnarea P.V. de receptie, cumparatorul nu va mai fi indreptatit sa formuleze reclamatii in legatura cu aceste aspecte. In cazul ridicarii produselor cu un mijloc de transport apartinand cumparatorului, Elvila nu isi asuma responsabilitatea introducerii produselor in acest mijloc de transport
Promotii si concursuri
S.C. Elvila S.A. isi stabilieste singura regulamentele promotiilor si a concursurilor pe care le organizeaza. Data inceperii si terminarii acestor promotii este specificata pe site. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre S.C. Elvila S.A. in perioada de valabilitate a promotiilor si numai in limita stocului disponibil.
Returnarea produselor
In cazul in care achizitia se realizeaza online, clientul are dreptul sa notifice, in scris, ca renunta la cumparare (la adresele de email: comenzi@elvila.ro si relatii.clienti@elvila.ro), fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. In aceleasi conditii, clientul are dreptul sa solicite schimbarea produsului. In cazul in care nu se poate inlocui cu un produs identic (lipsa stoc) , clientului i se ofera posibilitatea de a-si aleger un alt produs cu o valoarea egala sau mai mare decat achizitia facuta initial. Elvila va face disponibil produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial in conditii corespunzatoare.
In cazul renuntarii la cumparare, costurile legate de returnarea produselor vor fi suportate de client. Elvila pune la dispozitia clientului, contra cost, servicii de returnare a produselor, de aici facand parte: demontare, reambalare si transport. Costurile acestor sevicii sunt urmatoarele: 150 lei transport in interiorul oraselor in care se regasesc magazine Elvila; 2,6 lei/ km dus -intors in localitatile in care nu sunt magazine Elvila pana la limita superioara de 100km (dus); 8% servicii de demontare/reambalare (aici intra si costul ambalajelor);
Pentru acceptarea de catre Elvila a produselor returnate, acestea trebuie sa fie in intr-o stare in care sa poata fi vandute ca noi, cu etichetele de identificare intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Elvila are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil).
Rambursarea contravalorii produsului, pentru achizitia online, se va face in cel mult 30 zile, iar inlocuirea produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur.
Conditii legale
www.elvila.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale statului roman.
Dispute si conflicte
Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.elvila.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre S.C. Elvila S.A. si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.
Fiind de acord cu aceste Conditii de utilizare, clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din utilizarea site-ului www.elvila.ro.
Regulamente Campanii si Concursuri
Aceasta sectiune este dedicata regulamentelor de campanie organizate pe www.elvila.ro si prin intermediul platformelor de comunicare online.
Vezi aici regulamentul concursului „Castiga biroul Teyo” Instagram: Regulament „Castiga biroul Teyo”.
Vezi aici regulamentul concursului „Black Friday Giveaway 2021” Instagram: Regulament „Black Friday Giveaway 2021”.
Vezi aici regulamentul campaniei „Love season sale”: Regulament „Love season sale 2023”.
Vezi aici regulamentul campaniei „Reduceri de mărțițor” 2023: Regulament „Reduceri de mărțișor”.
Vezi aici regulamentul campaniei „Reduceri de până la – 70%” aprilie 2023: Regulament „Reduceri de până la – 70%”.
Se poate plati cu cardul când ajunge la domiciliu?
Buna ziua,
Din pacate, nu. Puteti achita cu cardul, online, cand plasati comanda pe http://www.elvila.ro sau prin transfer bancar, ori in numerar insa doar in magazinele fizice Elvila.
Multumim!