Detalii returnare produse
- In cazul in care achizitia se realizeaza din magazinele fizice Elvila ( magazine fizice Elvila din orasele: Bucuresti, Beius, Constanta, Focsani si Ploiesti ) clientul trebuie sa se asigure ca produsul intruneste toate conditiile necesare pentru a fi achizitionat (dimensiuni, culoare, material, modalitate de realizare in constructie fixa sau demontabil, daca produsul este usor manevrabil pe caile de acces in domiciliul clientului dar fara a se limita la aceste caracteristici). Clientul trebuie sa se asigure ca a citit si inteles Conditiile generale prezentate in nota de comanda si Certificatul de garantie ale produsului inainte de finalizarea achizitiei, semnarea acestor documente reprezentand acceptarea acestora de catre client. In aceasta situatie clientul NU beneficiaza de returnarea contravalorii produsului si serviciilor achizitionate. Daca produsul are o neconformitate rezultata dintr-o culpa a producatorului sau vanzatorului atunci clientul este indreptatit sa depuna , in scris, o reclamatie insotita de factura de achizitie la magazinul de unde a achizitionat produsul. Reclamatia va fi tratata conform legislatiei in vigoare.
- In cazul in care achizitia se realizeaza online, clientul are dreptul sa notifice, in scris, ca renunta la cumparare (la adresele de email: comenzi@elvila.ro si relatii.clienti@elvila.ro), fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Clientul va returna produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere. In aceleasi conditii, clientul are dreptul sa solicite schimbarea produsului. In cazul in care noul produs solicitat este mai scump, clientul va achita diferenta de pret. In cazul in care noul produs solicitat este mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Elvila va face disponibil produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial in conditii corespunzatoare.In cazul renuntarii la cumparare, costurile legate de returnarea produselor vor fi suportate de client. Elvila pune la dispozitia clientului, contra cost, servicii de returnare a produselor, de aici facand parte: demontare, reambalare si transport. Costurile acestor sevicii sunt urmatoarele: 150 lei transport in interiorul oraselor in care se regasesc magazine Elvila; 2,6 lei/ km dus -intors in localitatile in care nu sunt magazine Elvila pana la limita superioara de 60km (dus); 8% servicii de demontare/reambalare (aici intra si costul ambalajelor). Pentru acceptarea de catre Elvila a produselor returnate, acestea trebuie sa fie in intr-o stare in care sa poata fi vandute ca noi, cu etichetele de identificare intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Elvila are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). Rambursarea contravalorii produsului, pentru achizitia online, se va face in cel mult 30 zile, iar inlocuirea produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur.