Termeni și condiții

Termeni si conditii

Folosirea acestui site implica acceptarea acestor conditii de utilizare. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a acestor conditii. S.C. Elvila S.A. isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Acest site este intretinut si administrat de S.C. Elvila S.A. care isi asuma dreptul de a modifica structura site-ului fara o alta avertizare. Aceste conditii sunt valabile exclusiv pentru achizitionarea mobilierului online.

Copyright

Intregul continut al acestui site www.elvila.ro - imagini, texte, elemente de grafica web si alte date - este proprietatea S.C. Elvila S.A. si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul S.C. Elvila S.A. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

Securitatea datelor personale

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite de S.C. Elvila S.A. numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc.

S.C. Elvila S.A. se obliga sa nu faca publice sau sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale. Datele personale pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora.

Securitatea informatiilor

Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru. S.C. Elvila S.A. nu isi asuma insa responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de erori ale soft-ului cu care este conceput si gazduit site-ul. De asemenea nu raspundem pentru eventuale erori in securitatea serverului care gazduieste site-ul.

Lansarea comenzilor online

Lansarea comenzilor online presupune plata integrala online, cu cardul, a pretului produselor comandate, precum si definirea completa si corecta a produselor comandate (finisaj lemn, materiale de acoperire pentru produsele de tapiterie, etc.).

In cazul indisponibilitatii in stoc a unui produs comandat sau existentei altor erori legate de comanda (inclusiv detalii comunicate incomplet referitoare la produse), S.C. Elvila S.A. isi asuma obligatia de a informa clientul – telefonic sau prin e-mail – despre aceste situatii in timp de maximum 48 ore lucratoare de la data receptionarii comenzii. Exceptie de la acest termen vor face zilele de sambata, duminica sau zile de sarbatoare legala, cand termenul curge de la prima zi lucratoare dupa cea in care s-a plasat comanda. Daca, in termen de 7 zile lucratoare de la data informarii clientului, S.C. Elvila S.A. nu primeste informatiile complete, comanda se considera anulata.

Programul de lucru pentru relatii cu clientii al magazinului online: luni-vineri: 09:30 - 14:30, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, daca nu se precizeaza altfel in cadrul site-ului.

Preturi

Preturile pe site-ul nostru sunt exprimate in lei, cu TVA inclus. Cosul de produse si comanda finala afiseaza separat valoarea TVA si totalul cu TVA inclus. Preturile de pe site sunt orientative, iar S.C. Elvila S.A. isi rezerva dreptul de a modifica preturile in orice moment si fara notificarea prealabila. Pentru a verifica corectitudinea preturilor afisate si existenta in stoc a produselor selectate, va rugam sa sunati la numerele 0372.131.841 (numar cu tarif normal), luni – vineri intre 9:30 si 14:30 sau sa ne scrieti la comenzi@elvila.ro.

Greseli de editare

Desi se depun, in mod constant, eforturi pentru publicarea corecta a informatiilor, actualizarea regulata a site-ului si corectarea erorilor, oricand este posibil sa existe informatii incorecte in site. Prezenta produselor pe site nu garanteaza existenta lor in stoc. Magazinul online Elvila isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra continutului site-ului in orice moment, inclusiv asupra preturilor, a specificatiilor si a disponibilitatii produselor. In cazul in care o comanda plasata online contine o astfel de eroare, clientul va fi contactat, iar comanda va fi anulata. Orice plata autorizata pentru acea tranzactie va fi anulata, iar banii vor fi restituiti.

Transport si montaj

S.C. Elvila S.A. pune la dispozitie servicii de livrare si asamblare mobilier la domiciliu in urmatoarele conditii:

  • Transport
    • Clientul are obligatia de a asigura posibilitatea de stationare a masinii cat mai aproape de calea de acces in imobil si respectiv accesul echipajului la scari sau lift.
    • Echipajul nu are obligatia sa transporte marfa daca buna desfasurare a activitatii nu este posibila (spatii de manevra inguste, scari interioare inguste, distante mari intre locul de parcare si locul de livrare, etc.) sau daca integritatea corporala le este pusa in pericol (cladiri in constructie, scari sau terase fara balustrada, pasarele, etc.).
    • Clientii au obligatia sa se asigure ca produsele incap pe usile de acces si in locul unde vor fi pozitionate.
    • Conditiile de mai sus sunt valabile si in cazul in care produsul va fi preluat de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia
    • In afara Bucurestiului(in aceeasi categorie cu Bucurestiul intra si localitatile prezente in tabelul de la categoria "Livrare si montaj) si a localitatilor in care functioneaza un magazin Elvila , transportul se taxeaza 2,60 lei cu TVA / km dus–intors.  Pentru toate celelalte localitati verificati tarifele de transport cu cel mai apropiat magazin Elvila. Distanta maxima de livrare este de 60 km.


  • Montaj
    • Pretul montajului este 8% din valoarea produselor care necesita montaj, pentru achizitii mai mici de 3100 lei. Pentru achizitii on line mai mari de 3100 de lei montajul este gratuit cu conditia ca transportul produselor sa fie realizat de Elvila.
    • Pretul minim perceput pentru montaj este 31 lei.
    • Elvila asigura montajul doar pentru produsele transportate cu mijloacele auto Elvila.
    • Este necesar ca spatiul de montaj sa fie eliberat inaintea sosirii echipajului. In cazul in care solicitati suspendarea corpurilor pe perete va rugam sa ne informati cu privire la structura peretelui. Corpurile suspendate nu se monteaza pe rigips. Nu ne asumam raspunderea pentru rezistenta peretilor.
    • Echipajul Elvila nu poate interveni asupra configuratiei initiale a pieselor de mobilier. Pentru mobilierul de bucatarie montajul nu include racordarea la reteaua de energie electrica, gaze, apa si nici incorporarea echipamentelor electrocasnice in mobilier.
    • In cazul in care livrarea sau montajul mobilierului nu se pot finaliza din cauze imputabile clientului (spatiul unde se monteaza produsele nu este eliberat, etc.), clientul va suporta costurile noului transport, fara a mai beneficia de gratuitate, achitand in plus si o taxa de penalizare de 50 lei, livrarea urmand sa fie reprogramata in functie de grafic.

Elvila nu-si asuma responsabilitatea pentru nefinalizarea livrarii si/sau montajului, dupa executia comenzii, la domiciliul cumparatorului, din motive care nu-i sunt imputabile, cum ar fi, dar fara a se limita la: probleme de spatiu (holuri de bloc sau apartament de dimensiuni reduse, usi de acces inguste, scari interioare inguste,lipsa spatiului de manevra), aceste conditii sunt valabile si in cazul in care este necesara demontarea/preluarea produsului de catre un echipaj Elvila in vederea trimiterii lui la fabrica producatoare cu scopul expertizarii si remedierii acestuia.

Comenzile se preiau in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari. Nu se cumuleaza mai multe facturi/ achizitii pentru un transport gratuit. Pentru produsele care sunt facturate pe o singura factura se face transport la o singura locatie/adresa.

Pentru a asigura o livrare eficienta va rugam sa ne furnizati urmatoarele informatii:

  • Persoana de contact si numarul de telefon al acesteia;
  • Adresa exacta de livrare;
  • Etajul (nivelul) la care se face livrarea.
Termene de livrare

Odata ce comanda online a fost facuta si s-a achitat valoarea integrala a marfii solicitate, termenul pentru receptia marfii poate varia in functie de mai multi factori, cum ar fi: existenta sau nu a produsului in stoc, daca este produs productie proprie sau din import, in functie de categoria de mobilier din care face parte, complexitatea montajului, etc.

Termenul de livrare al comenzii, pentru produsele productie proprie:*

  • MOBILIER LEMN
    • din depozite la magazin = 15 zile lucratoare
    • de la magazin la client = 1-5 zile lucratoare

Termenul de executie al comenzilor la produsele de tapiterie este de 30 zile

*informatiile de mai sus sunt valabile pentru Bucuresti si au carater orientativ. Pentru a afla un termen de livrare personalizat comenzii dvs, va rugam sa sunati la numarul 0372.131.820 (numar cu tarif normal), luni - vineri intre 9:30 si 14:30 sau sa ne scrieti la comenzi@elvila.ro.

Promotii si concursuri

S.C. Elvila S.A. isi stabilieste singura regulamentele promotiilor si a concursurilor pe care le organizeaza. Data inceperii si terminarii acestor promotii este specificata pe site. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre S.C. Elvila S.A. in perioada de valabilitate a promotiilor si numai in limita stocului disponibil.

Returnarea produselor

In cazul in care achizitia se realizeaza online, clientul are dreptul sa notifice, in scris, ca renunta la cumparare (pe adresele de email: comenzi@elvila.ro si relatii.clienti@elvila.ro), fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. In aceleasi conditii, clientul are dreptul sa solicite schimbarea produsului. In cazul in care noul produs solicitat este mai scump, clientul va achita diferenta de pret. In cazul in care noul produs solicitat este mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Elvila va face disponibil produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial in conditii corespunzatoare.

In cazul renuntarii la cumparare, Elvila pune la dispozitia clientului, contra cost, servicii de returnare a produselor, de aici facand parte: demontare, reambalare si transport. Costurile acestor sevicii sunt urmatoarele: 50 lei transport in interiorul oraselor in care se regasesc magazine Elvila; 2,6 lei/ km dus -intors in localitatile in care nu sunt magazine Elvila pana la limita superioara de 60km (dus); 8% servicii de demontare/reambalare(aici intra si costul ambalajelor);

Pentru acceptarea de catre Elvila a produselor returnate, acestea trebuie sa fie in intr-o stare in care sa poata fi vandute ca noi, cu etichetele de identificare intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Elvila are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil).

Rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Conditii legale

www.elvila.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale statului roman.

Dispute si conflicte

Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.elvila.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre S.C. Elvila S.A. si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

Fiind de acord cu aceste Conditii de utilizare, clientul isi asuma in totalitate drepturi si obligatii ce decurg din utilizarea site-ului www.elvila.ro.

Bazat pe OpenCart Tradus de SO și ST
Elvila - Mobilă cât vezi cu ochii © 2017