Întrebări frecvente

In cat timp primesc comanda?

Stim ca esti nerabdator sa primesti noua ta mobila. Odata ce comanda a fost lansata, termenul pentru receptia marfii poate varia in functie de mai multi factori, cum ar fi: existenta sau nu a produsului pe stocul din magazinul respectiv, daca este produs productie proprie sau din import, in functie de categoria de mobilier din care face parte, complexitatea montajului, etc.

Termenul de livrare al comenzii, pentru produsele productie proprie:*

MOBILIER LEMN
din depozite la magazin  21 zile lucratoare
de la magazin la client 5-10 zile lucratoare

*Termenul de executie pentru produsele de tapiterie este de 30 zile, iar livrarea produselor executate va fi efectuata intre 1-5 zile lucratoare.
*informatiile de mai sus sunt valabile pentru Bucuresti si au carater orientativ.Pentru a afla un termen de livrare personalizat comenzii dvs, va rugam sa va adresati personalului din locatiile magazinelor Elvila, sa sunati la numarul 0372.131.820 (numar cu tarif normal), luni - vineri intre 9:30 si 14:30 sau sa ne scrieti la comenzi@elvila.ro.

Cum procedez pentru returnarea produselor achizitionate online?

In cazul in care achizitionati produse online, aveti dreptul sa notificati, in scris, ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. In aceleasi conditii, aveti dreptul sa solicitati schimbarea produsului. In cazul in care noul produs solicitat este mai scump, veti achita diferenta de pret. In cazul in care noul produs solicitat este mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Elvila va face disponibil produsul solicitat la schimb numai dupa ce produsul cumparat initiala fost returnat in conditii corespunzatoare.

In cazul returnarii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre dvs.

Pentru acceptarea de catre Elvila a produselor returnate, acestea trebuie sa fie in intr-o stare in care sa poata fi vandute ca noi, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Elvila are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil).

Rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Exista programe de creditare pentru achizitionarea produselor?

Da, in continuu lucram pentru a adauga noi modalitati pentru a face procesul dvs. de achizitie mai usor. Prin parteneriatele incheiate cu institutii financiare, Elvila va ajuta, prin sisteme de creditare, sa va achizitionati produsele mult dorite. Veniti in magazin si in cateva clipe puteti obtine un credit. In plus, in magazinele Elvila sunt acceptante cardurile de credit cele mai cunoscute din Romania. Si nu uitati ca aceste carduri au dobanda 0!

Detalii cu privire la ofertele de credit direct in magazinele Elvila gasiti aici.

Cum comand produse de tapiterie?

  1. Majoritatea produselor de tapiterie: coltare sufragerie, canapele, fotolii si taburete se pot comanda pe oricare dintre materialele prezentate in gama materiale tapiterie.
  2. In functie de disponibilitatea in stoc a produsului de tapiterie ales de catre dvs. pe un anumit material/ culoare/ dimensiune, termenul de livrare variaza. Pretul produsului se modifica, in sens crescator, in functie de materialul ales astfel: Stofa material 1, Stofa material 2, Stofa Savoy si scai, Stofa material 4, Stofa material 5, Stofa material 6, Piele material 1 si Piele material 2.
  3. Pentru a lua o decizie legata de materialul si culoarea dorita pentru un produs de tapiterie, va invitam sa vizitati magazinul Elvila din locatia cea mai apropiata de dvs. Un reprezentant de vanzari al magazinelor Elvila va va invita sa vizionati materialele si culorile disponibile si va va oferi informatii legate de pretul si termenul de livrare al produsului de tapiterie ales intr-o anumita varianta de material si culoare.
  4. In cazul in care doriti sa comandati online un produs de tapiterie si aveti deja o preferinta de material sau culoare, va rugam sa le selectati din meniul din partea de jos a paginii de produs. Pretul produsului va fi actualizat pe baza selectiei dvs. Un reprezentant de vanzari Elvila va furniza detaliile legate de disponibilitatea pe stoc a culorii alese de catre dvs si de termenul de realizare a comenzii.
Bazat pe OpenCart Tradus de SO și ST
Elvila - Mobilă cât vezi cu ochii © 2017